Menu




Manitou ūdeņraža teleskopiskā iekrāvēja prototips

Ziņas 12.12.2022    twitter icon facebook icon

Sadarbībā ar khl
Manitou ūdeņraža teleskopiskā iekrāvēja prototips


Manitou grupa prezentējusi teleskopiskā iekrāvēja prototipu, ko darbina ūdeņraža degviela. Jaunais ar ūdeņradi darbināmais teleskopiskais iekrāvējs seko uzņēmuma dažāda pielietojuma pacēlāju platformu un teleskopisko iekrāvēju klāsta elektrifikācijai, bet ražotāja mērķis ir līdz 2030. gadam samazināt iekārtu siltumnīcefekta gāzu emisijas par 34% stundā.

Ražotājs šobrīd saskata ūdeņradi kā vidēja termiņa alternatīvu saviem klientiem un norāda, ka vēlētos, lai tā elektriskās un ūdeņraža sērijas tiktu piedāvātas līdzās, bet mērķis ir panākt, lai līdz 2030. gadam 43% tā produktu būtu zemas emisijas mašīnas.

Plānots līdz 2026. gadam piedāvāt ražošanai gatavu 100% ar ūdeņradi darbināmu teleskopisko iekrāvēju. Rotējoša teleskopiskā iekrāvēja prototips būs gatavs tuvāko mēnešu laikā.

Francijas ražotājs izveidojis šo pirmo prototipu, pamatojoties uz jau esošu modeli. Iekārta tiks pilnībā pārbaudīta un nosūtīta uz būvlaukumiem līdz 2023. gada beigām, lai apkopotu lietotāju atsauksmes.

Ūdeņraža mašīnu izstrādes procesa ietvaros Manitou savu testēšanas centru ir aprīkojis ar zaļo ūdeņraža staciju, kas ļauj pārbaudīt teleskopiskā iekrāvēja prototipa darba diapazonu un uzticamību reālos apstākļos, vienlaikus pārbaudot komponentu izturību.

Labākais risinājums

Manitou izvērtē divu veidu ūdeņraža tehnoloģijas, proti, ūdeņraža iekšdedzes dzinējus un degvielas šūnu elementus. Ražotāja pirmais prototips ir veidots ar degvielas šūnu elementiem, taču galu galā tiks izvēlēts risinājumu, kas vislabāk atbilst klientu vajadzībām.

Manitou rīkotājdirektors Mišels Deniss paskaidroja: "Mēs pētām visas ar ūdeņradi saistītās tehnoloģijas, pamatojoties uz to, kas lietotājiem ir nepieciešams. Šis prototips ir tikai pirmais solis. Nākamajos mēnešos tiks izstrādāts rotējošā teleskopiskā iekrāvēja prototips. Zaļajam ūdeņradim ir daudz priekšrocību, ja to var ražot, izmantojot vēja enerģiju, kas nerada siltumnīcefekta gāzu emisijas. Tas lieliski iekļaujas mūsu zemo oglekļa emisiju trajektorijā.”

Ar pirmās fāzes prototipu Manitou grupa paziņo, ka tā demonstrē savu spēju ieviest jauninājumus un novērtēt šī jaunā enerģijas avota autonomiju, neapdraudot veiktspēju. Pie projekta, kas tika uzsākts 2021. gadā strādā gandrīz 50 inženieru un tehniķu. Manitou arī paļaujas uz valsts iestāžu atbalstu, lai attīstītu ūdeņraža ekosistēmu.

Manitou grupas pētniecības un attīstības viceprezidents Džuljens Vāters piebilda: “Zaļā ūdeņraža nozare pakāpeniski kļūst arvien stabilāka, jo šajā tirgū ienāk vairāki spēlētāji. Visi dažādu valdību ierosinātie atbalsta mehānismi veicinās pāreju uz ūdeņradi un paātrinās uzpildes tīklu attīstību un galu galā tas samazinās lietošanas izmaksas iekārtām, kas izmanto šo enerģiju."





Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Avant e-sērijas elektriskie iekrāvēji

Avant e-sērijas elektriskie iekrāvēji

Avant e-sērijas trešās paaudzes elektriskie iekrāvēji ir apr...

Ziņas

Pasaules dārgākās pilsētas būvniecībā

Pasaules dārgākās pilsētas būvniecībā

Arcadis 2024 International Construction Costs (ICC) jaunākai...

Ziņas

Kobelco jaunumi Intermat izstādē

Kobelco jaunumi Intermat izstādē

Kobelco stendā izstādē Intermat 2024, kas notiks Parīzē no 2...