Menu




Kubota ienāk teleskopisko iekrāvēju tirgū

Ziņas 18.01.2024    twitter icon facebook icon

Sadarbībā ar khl
Kubota ienāk teleskopisko iekrāvēju tirgū

Uzņēmums Kubota paplašinājis savu darbību iekrāvēju segmentā, laižot klajā savu pirmo kompakto teleskopisko iekrāvēju KTH4815-2.

Kā norāda nosaukums, jaunā KTH4815-2 maksimālais pacelšanas augstums ir 4,8 metri un maksimālā celtspēja 1,5 tonnas. To darbina paša ražotāja V pakāpei atbilstošs trīscilindru dīzeļdzinējs D1803, kas nodrošina maksimālo jaudu 37 kW (50 ZS) un 500 stundu servisa intervālu.

Komentējot teleskopiskā iekrāvēja energosistēmu, Kubota teica: “Labajā pusē starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem šķērsām novietotā dzinēja pozīcija nodrošina brīvu servisa piekļuvi visiem filtriem un akumulatoram, kā arī dzesēšanas paketei.

Iekrāvējs aprīkots ar Carraro asīm, kas savienotas ar mehāniskām piedziņas vārpstām. Bosch Rexroth hidrostatiskā transmisija nodrošina piedziņu divos ātruma diapazonos: 0 līdz 7 un 0 līdz 25 km/h. Pastāvīgajai četru riteņu piedziņai ir iespēja izmantot priekšējās ass diferenciāļa bloķēšanu, lai uzlabotu saķeri.

Kubota teleskopiskais iekrāvējs KTH4815-2, kas galvenokārt ir paredzēts būvniecības nozares uzņēmumiem, ir pieejams četrās versijās. Klienti var izvēlēties divas versijas ar vaļēju kabīni un divas pilnībā stiklotas opcijas, kas ir izgatavotas atbilstoši dažādām specifikācijām visiem tirgus līmeņiem.

"Vaļējās mašīnas ir bez durvīm un darba apgaismojuma, bet pilnībā stiklotu kabīņu modeļu specifikācijā ir iekļauti trīs darba lukturi, sānu skata spoguļi, kabīnes apsilde un radio," sacīja Kubota, piebilstot: "Gaisa kondicionētājs ir pieejams kā opciju, un visiem modeļiem ir regulējama stūres statne.”

Klientiem, kas meklē sākuma līmeņa opciju, ražotāja zemākās specifikācijas versija neietver 170 kg smagu aizmugurējo atsvaru un ir 10/75x15,3 šaurās riepas.

Savukārt Kubota KTH4815-2 augstākajā specifikācijā ir iekļauti trīs stūrēšanas modeļi: divriteņu un krabju stūrēšana, kā arī standarta četru riteņu stūrēšanas režīmi, kas nodrošina mašīnas iekšējo un ārējo pagrieziena rādiusu attiecīgi tikai 1,2 m un 2,7 m.

Visu četru KTH4815-2 versiju standarta specifikācijās ietilpst šļūtenes pārraušanas pretvārsti, slodzes momenta sensors ar aizsardzību pret apgāšanos uz priekšu, kas atbilst EN15000 sertifikācijas prasībām.

Teleskopiskais iekrāvējs ir aprīkots ar proporcionālo kursorsviru, kā arī regulējamu plūsmas ātrumu un atmiņas funkciju.



Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Rail Baltica izsludināts jauns konkurss

Rail Baltica izsludināts jauns konkurss

Rail Baltic Estonia ir izsludinājis lielu infrastruktūras ko...

Ziņas

Apollo prezentē Terra MPT 1 riepas

Apollo prezentē Terra MPT 1 riepas

Apollo Tyres prezentējis jaunu radiālo riepu klāstu IAA Tran...

Ziņas

Cramo iezīmē ambiciozus plānus Latvijā

Cramo iezīmē ambiciozus plānus Latvijā

Boels Group meitasuzņēmums Cramo paziņojis, ka plāno atgūt l...