Brennera tunelim, kas savienos Itāliju un Austriju zem Alpiem, sasniegta nozīmīga būvniecības fāze.
Tuneļa urbšanas iekārta ar nosaukumu Flavia, ko klientam BBT SE ekspluatē Webuild vadītais konsorcijs, maijā pabeidza 14 km garā izpētes tuneļa rakšanu Itālijas pusē. Tas iezīmēja pirmo fizisko savienojumu pāri robežai un notika aptuveni 1400 m zem Brennera pārejas.
Kad Brennera bāzes tunelis būs pabeigts, tas pagarināsies par 64 km, ieskaitot Insbrukas apvedceļu un padarot to par garāko pazemes dzelzceļa savienojumu pasaulē.
Tas ir daļa no ES Transeiropas transporta tīkla (TEN-T) Skandināvijas-Vidusjūras koridora, kas paredzēts kravu un pasažieru pārvadājumu novirzīšanai no autoceļiem uz dzelzceļu. Paredzams, ka pasažieru pārvadājumu ātrums sasniegs 250 km/h, samazinot ceļojuma laiku starp Fortecu un Insbruku no 80 minūtēm līdz 25 minūtēm.
Webuild ir atbildīgs par vairāk nekā 50 km darbiem četrās daļās, no kurām divas jau ir pabeigtas. Grupa īsteno arī saistītus projektus Rete Ferroviaria Italiana, tostarp Fortezza–Ponte Gardena modernizāciju un Trento apvedceļu.
Darbs pie Brennera bāzes tuneļa ir prasījis sarežģītus inženiertehniskos darbus, tostarp zemes sasaldēšanu ar šķidro slāpekli, lai pārvarētu sarežģītus ģeoloģiskos apstākļus.
Webuild izpilddirektors Pjetro Salini raksturoja šo izrāvienu kā pierādījumu tam, ka Itālijas infrastruktūras sektors ir veicis "vienu no pasaulē sarežģītākajiem inženiertehniskajiem sasniegumiem".