Tuvojoties 2025. gada beigām, izvēlējāmies astoņus labākos būvniecības pasaules attēlus decembrī.

Strādnieks aplūko ceturtā tilta pār Panamas kanālu būvniecību, ko būvē China Communications Construction Company vadītais konsorcijs. Panamas prezidents Hosē Rauls Mulino šī mēneša sākumā rīkoja preses konferenci būvlaukumā Panamas pilsētā, Panamā. Līgums par tilta būvniecību tika noslēgts 2018. gadā, bet darbi tika apturēti 2020. gadā finansējuma trūkuma dēļ. Šī gada sākumā Mulino kritizēja Panamas iepriekšējo administrāciju par 1,8 miljardu dolāru izšķērdēšanu šajā projektā. Pašlaik tiek lēsts, ka tā izmaksas pārsniegs 2,1 miljardu ASV dolāru, un tā pabeigšana ir paredzēta 2028. gadā.

Skats no drona uz jaunuzcelto robežas sienas posmu, kas tiek būvēts Arizonas Sanrafaelas ielejā Santa Krusas apgabalā, Arizonā, ASV.

Barapullah 3. fāzes 13,3 km garā sešu joslu paaugstinātā koridora, kas savieno Sarai Kale Khan ar Mayur Vihar-I Ņūdeli, Indijā, būvniecība. Kavētais projekts tiek būvēts jau gadiem ilgi, un tā budžets ir pieaudzis līdz 148 miljoniem ASV dolāru.

Noidā, Ņūdeli nomalē, Indijā redzamas dzīvojamās ēkas, kas tiek būvētas biezā smogā un gaisa piesārņojumā. Būvniecības darbi pilsētā pašlaik ir apturēti, satraucoties par augsto gaisa piesārņojuma līmeni.

Strādnieks tīra Qamaria – tradicionālu arkveida logu darbnīcā Sanā, Jemenā, 2025. gada 11. decembrī. Šādi tradicionālie logu dizaini kļūst arvien retāk sastopami, jo tos bieži aizstāj modernas būvniecības metodes.

15. decembrī tika pabeigts 11,3 km garais Fupingas tunelis – garākais tunelis Hebei posmā Sjunaņas pilsētas ātrgaitas dzelzceļā, ko uzbūvēja Ķīnas dzelzceļa tuneļu grupa, kas ir Ķīnas dzelzceļa korporācijas meitasuzņēmums. Sjunaxinas ātrgaitas dzelzceļš būs 342 kilometrus garš un paredzēts ātrumam 350 kilometri stundā.

Būvuzņēmējs Jozefs Bēks atjaunojis ceļu uz Vācijas augstākajām pilsdrupām, kas atrodas 1277 m augstumā, izmantojot Vögele SUPER 1800-5 X ceļa asfalta ieklājēju. Ceļš uz pilsdrupām, kas ir nedaudz vairāk par 2 km garš, vietām ir tikai 3 m plats un bijis jau gana vecs, daudzos posmos kļuvis nelīdzens un bedrains.

A69 Tulūzas-Kastras automaģistrāles būvlaukums Francijā. Kopš projekta uzsākšanas daudzi pretinieki ir apstrīdējuši projektu, un pirms darbu atsākšanas tas tika apturēts šī gada sākumā. Tulūzas Administratīvā apelācijas tiesa 2025. gada 30. decembrī lems par automaģistrāles vides atļauju likumību un būvniecības nākotni.
